احمد خاتمی: انا لله و انا الیه راجعون

امام جمعه‌ی موقت تهران گفت:‌ گرچه روسای کلیسا می‌گویند جنایتکاری که به نام کشیش دستور قرآن‌سوزی را صادر کرده است فردی بی‌ارزش و دیوانه است، ولی سخن این است که چرا دولت ایالات متحده به اصطلاح آمریکا، به دیوانگان اجازه‌ی میدان‌داری می‌دهد؟

آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد عمل منفور قرآن‌سوزی در آمریکا گفت: انا لله و انا الیه راجعون. اهانت به قرآن کریم داغ سنگینی است که باید این مصیبت را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداه که قرآن ناطق و صاحب قرآن است تسلیت گفت.

وی افزود: این جنایت جلوه‌ای از جنگ صلیبی است که مدت‌هاست دشمنان اسلام آن را آغاز کرده‌اند و بدون تردید در این جنگ، بازنده آنها هستند و خواهند دید که توان مقاومت در برابر نور گسترده و رو به افزایش اسلام را ندارند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این حرکت خود نشانه‌ی دیگری است از خیزش جهانی اسلام که کینه‌ی خود را این‌چنین در این جنایت به نمایش می‌گذارند و بایستی اوباما و هیات حاکمه‌ی آمریکا در این زمینه پاسخگو باشند؛ زیرا این جنایت در حوزه‌ی جغرافیایی کشور آنها صورت گرفته و هیچ عذری در این رابطه پذیرفته نیست.

خاتمی گفت: امیدواریم جهان اسلام با خروش جهانی خود علیه این جنایت، جنایتکاران و آنانی که جنایت را در خیال خود دارند و فکر می‌کنند می‌توانند با اسلام عزیز مقابله کنند را از رفتار خود پشیمان کرده و با این خروش خود به جهانیان این پیام را بدهند که «ای مگس عرصه‌ی سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری». 

 

منبع : رجانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.