ویدئوی دوم تاج زاده هم در راه است؟ (خبر ویژه)

برخی منابع رسانه ای از ویدئوی دوم سخنان تاج زاده خبر می دهند که وی در آن بحث واهی بودن تقلب را پیش کشیده است.
به گزارش «آتی نیوز»، قسمت دیگری از سخنان تاج زاده درباره واهی بودن تقلب در انتخابات ریاست جمهوری که در جمع برخی همفکران خود اظهار داشته است، منتشر می شود. یک منبع آگاه اظهار داشت بخش دیگری از سخنان مصطفی تاج زاده بزودی در فضای رسانه ای قرار می گیرد و در این بخش نیز گفته های فیلم اول را تأیید کرده و بار دیگر ادعای تقلب در انتخابات را واهی می داند.

در فیلم اول، مصطفی تاج زاده خطاب به محسن صفائی فراهانی و عبدالله رمضان زاده از اعضای حزب مشارکت می گوید: برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم می دونم که در انتخابات تقلب نشده. ممکن است که یکی دو میلیون عقب جلو شده باشد ولی ما نتیجه انتخابات رو باختیم. حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون شده باشه 24 میلیون و 15 میلیون مثلاً.
یادآور می شود تاج زاده به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، از متهمان اصلی تقلب در انتخابات مجلس ششم بود. جریان مشارکت و سازمان مجاهدین در آن انتخابات به ترور شخصیت هاشمی رفسنجانی توسط روزنامه های زنجیره ای و امثال اکبر پونز بسنده نکرده و تلاش کردند با دست بردن در آرای وی و همچنین اصولگرایان، مهندسی انتخابات را کامل کنند. سابقه داران تقلب در انتخابات مجلس ششم بعدها با وقاحت مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آن هم با فاصله 11 میلیون رأی شدند و این در حالی بود که همان زمان عناصر باتجربه و سابقه داری! چون تاج زاده تصریح کرده بودند تقلب 11 میلیونی ممکن نیست و ما انتخابات را باخته ایم اما این فضای ملتهب را نباید از دست داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.