پیام یک نوجوان مجروح حادثه زاهدان به رهبر معظم انقلاب

پیام یک نوجوان مجروح حادثه زاهدان به رهبر معظم انقلاب: همه هستی من فدای یک تار موی آقا ...  

یکی از مجروحین حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان در بیمارستان به رحیمیان گفت: به آقا بگویید که این جراحت چیز مهمی نیست و من حاضرم جانم را فدای رهبرم کنم، به ایشان بگویید نگران نباشند همه هستی من فدای یک تار موی آقا ...

به گزارش گروه پاتوق شیشه ای «شبکه خبر دانشجو» به نقل از جهان، حجت الاسلام رحیمیان که در دیدار از مجروحین حادثه تروریستی مسجد زاهدان به سیستان سفر کرده بود در دیدار با یک نوجوان مجروح پس از شنیدن سخنان وی در مورد رهبر انقلاب به شدت متاثر شد.

رحیمیان پس از خواندن پیام رهبر انقلاب برای خانواده های داغدار و مجروحین، بالای سر یک نوجوان مجروح در بیمارستان حاضر  شد و دقایقی را با وی همصحبت شد.

نوجوان مجروح که روی تخت بیمارستان بستری شده بود و چشم هایش نیز از شدت جراحت بسته بود و جائی را نمی توانست ببیند به رحیمیان گفت: «به آقا این پیام برسانید و بگوئید که این جراحت چیز مهمی نیست و من حاضرم جانم را فدای رهبرم کنم.به ایشان بگوئید نگران نباشند همه هستی من فدای یک تار موی آقا ...»

گفتنی است، رحیمیان با شنیدن سخنان عاشقانه این نوجوان نسبت به رهبر انقلاب تحت تاثیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است، این نوجوان فرزند یکی از مجروحین و جانبازان 8 سال دفاع مقدس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.